Hem Annesini Hem De Kızını Siktim

Merhaba ben Adnan. Sevgilimle ve annesiyle yaşadıklarımı anlatacağım hemen kendimi sizlere tanıtmak isterim. Ben oldukça çekici, yakışıklı ve fit görünüme sahip biriyim. Olay geçen ay yaşandı. Bu lisede mezun olacağı için okulda bir balo düzenlenecekti. Her neyse ben bunu almaya gittim arabaya bindi. Minicik bir etek giyinmiş ve kırmızı tangası içinden gözüküyordu adeta. Sinirlendim ama ses etmedim neyse deyip içimden geçiştirdim. Neyse arabanın içinde aşkım çok güzel olmuşsun deyip onunla yarım saat boyunca öpüştüm. Sonra biraz memelerini sıktım aşağıya doğru vücudundan indim ve amını okşadım sonra eli sikime gitti birazda oynadı fermuarımı açtım eline verdim. Az yaladı sonra arkasını döndü eteğini yukarı kaldırıp onu bir güzel becerdim. Sonra balosuna az kalmışken hemen toparlanıp onu okuluna bıraktım ve çıkışında akşam evinin kapısına kadar onu bıraktım. Bir de ne olsun? Annesi bizi gördü. Lütfen yavrum içeri girin demez mi neyse girdi. Annesi de daracık bir elbise giymiş adeta tahrik olmuştum ve penisim sertleşmişti. Kız arkadaşım benden özür dileyerek siz annemle oturun ben de duş alıp gelirim demez mi? Fırsat bu fırsat ben direk biraz terledim üstümü çıkarayım mı dediğimde annesi tabi çıkar demişti. Ama kabarmış penisime göz ucuyla sürekli bakıyordu. Ve birden bana kızımın bu kadar yakışıklı sevgilisi olduğunu düşünmüyordum beni çok şaşırttı dedi ve direk üstüme atladı. Şok olmuştum o an ne diceğimi bilememiştim. Hani ne yapmam gerektiğini bir türlü idrak edemedim. Neyse öyle ya da böyle dudaklarından başladım öpmeye kalçalarıyla kucağıma gelip pat diye öptü. Beni bu kadar isteyen olgun kadın tanımamıştım. Ve hep onu sikerken sevgilim gelir mi? Diye tereddütte kalıp duruyordum. Bazen öyle bir inliyordu ki korkuyordum duyacağından ama kocasının bastıramadığı cinsel açlığı ben ondan bastırmış olmalıyım ki kızımı bırak benim sevgilim ol diye yalvarıyordu. Ayaklarıma kapanıp penisimi sürekli öpüyordu. Dimdik penisimi böyle boğazına kadar sevgilim köklemezken anası bir güzel yalayıp, tükürüklere boğuyordu resmen. Onun o tatlı dilini penisimin üzerinde gezmesinden aşırı tahrik olup daha sonrasında ise dilini bir güzel dilimle birleştirip saatlerce dil sevişmesi yaşıyorduk. Offf dikleşmiş göğüslerini her yaladığımda zevk suyunu da emiyordum bir taraftan. O kadar yalayışımdan azıyordu ki vücudumdan bile tahrik olan bir bayandı. Özellikle kaslı kollarımı öpe öpe bitirmişti. Neyse anasıyla işimi gördükten sonra hemencecik toparlanıp kızı da o sırada duştan çıkmıştı ve o kadar soğuk davranıyordum ki ona birkaç gün sonra ayrılacaktım. Hal böyle olunca anasıyla kırıştırmaya devam edecektim ama harika bir tat bıraktı ağzımda kaltak. Kısacası ben bu ilişkiyi ikisiyle de yaşadım ama en çok anasından tahrik olmuştum. Şimdi size söylüyorum böyle fırsat önünüze çıkarsa olgun bir kadından alacağınız tat bambaşka… O yüzden olgun kadınlarla olmaya devam edin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oğlumun Arkadaşı Dar Götümü Sikti

Yengem ve kuzenimle sikişimizin ilk anları

30 Yaşındaki Dayım Acımadan Götümden Sikti