kız kardeşimin kopeği

Biz hep hayvanlarla uğraşan bir aileyiz kısaca  hayvan ticareti ben her zaman hayvanların yanına gider onları otlatırım akşamlarıda eve getiririm bbu arada benim cobi adında bir kopeğim var çokiri yapılı bir kopektir ayrıca çok akıllı ve uysaldır birgun akşam saat 1ve2 arasında yataktan kaltım tuwalete tam tuwalete gidecektim bir çığlık sesi duydum ağıra doğru ilerlemeye başladım gozlerime inanmadım bide ne göreyim cobi benim ablamın uzerine abanmış sarıla sarıla sikiyor bu arada bende çok aşırı tehrik oldum onları rahatsız etmeden seyretmeye başladım kopeğim ablamı öyle bir titretiyorki anlatamam ablam ağzı açık dili dışarda kopek gibi nefes alıp veriyor cobi öyle haşımlı ablamı sikiyorki bırakmaya hiç niyeti yoktu.bir ara kopek sikini çıkartı ister inanın ister inanmayın rahat 28 cm vardı cobinin yarrağı ablamın amını görmeliydiniz amı bi açılmıştı yuruyemiyodu o beni görmeden içeri gidip uyudum sabah cobiye baktım öyle bi rahatlamış hali vardiki adeta guluyordu gule gule

Yorumlar

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Selam ciddi gizliliğe önem veren biriyim benimle sabahlara kadar Amını götünü yalatmak isteyen ağzıma işemek isteyen sabahlara kadar Amını götünü siktirmek isteyen arasın buluşalım
    05059974988

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oğlumun Arkadaşı Dar Götümü Sikti

Yengem ve kuzenimle sikişimizin ilk anları

30 Yaşındaki Dayım Acımadan Götümden Sikti