Hamamda kaç kişiye verdim saymadım

Hamamım en güzel yerinde birşeyler oldu ama resmen dağıldım çünkü yolds.com okurları anlayacak o kadar çok yarak vardı ki etrafımda hangi birini alabilirdim ki içime sadece bakınıyordum hepsine ne yapabilirim diye sonra ise hepsi sırayla girmeye başladı bana. Bir an irkildim. Onlara doğru baktığımı anlayan adamlar da bana bakmaya başladı ve oyun başlamıştı. Onları etkilemek için küçük bir şov yapmaya karar verdim. Tangamın üzerine giydiğim bikini eteğimi onlara götümü dönerek bir striptizci edasında ağır ve kıvrak hareketlerle bacaklarımdan aşağı doğru yere bıraktım. Götüm ortada idi ve beni izlediklerinden o kadar emindim ki devam ettim. Adamların nefes sesleri hamamın içinde buharlaşıyor bedenimi esir alıyordu sanki. Bilerek onları görmezden geliyorrdum. İkinci hamleyi de yaptım, elimi sırtıma götürüp yine onlara sırtı dönük şekilde sütyenimin bağlarını çözüp yere bıraktım ve omuz hizasından da onları süzüyordum. İlk gördüğüm ve tek ilgilendim şeye yani yaraklarına doğru baktığımda sanki havluyu delecek şekilde dikildiklerini gördüm. Yavaş yavaş amacıma ulaştığımın farkında idim. O an o iki kocaman yarağı ağzımda delicesine çığlık çığlığa yalamayı o kadar istedim ki. Geri döndüm, özel odalardan birine doğru yöneldim. Geleceklerini biliyordum, bu hamamdan sikilmeden çıkmayacaktım. Odaya girdim çeşmeyi açtım ve suları başımdan aşağı doğru nefesim kesilene kadar soğuk suları boca ettim. Aklımda tek bir şey vardı, o da sikilmek, çok azmıştım. Buhar nefesimle birleşmiş oda buram buram amcık kokmaya başlamıştı. Amcığımın kokusu ve aklıma düşen yaraklar beni azdırmış kendimden geçirmişti. Tam kapının karşısına bacaklarımı sonuna kadar açarak oturdum. Bir elimle göğüslerimi okşarken diğer elimle yarak diye kıvranan fındık kadar amcığımı okşuyor parmaklıyordum. Amcığıma kan pompalanmaya başlamıştı bile. Her an kapıdan içeri gireceklerinin heyecanı beni çıldırtıyor ve daha çok azıyordum. Akan su ile birlikte zevk suyumu da akıtmak istiyordum. Belki de hamamda sikiş ilk olacaktı ve ayak sesleri hamamın içinde yankılanmaya başladı. Evet bana doğru geliyorlardı. Başarmış ve onları baştan çıkarmıştım. Şimdiden harika bir seks yaşayacağımı düşünüp kalbimin ritimlerine ayak uyduruyor, sikilircesine kasılıyor kıvranıyordum. Sonunda kapı aralandı.ve içeri sikicilerim girdi. Bana, düşündük ki boşalmana yardımcı olabiliriz. bizde sana fazlası ile yetecek ama susamış yarak var ve amcığının da bize çok zevk vereceğini götünün kıvrak hareketlerinden anladık, beni sikin diye kıvranıyordu biraz önce götün dediler. Bu kadar açık konuşmaları hoşuma gitmişti, ne duruyoruz o zaman dedim. Sikilmek için yerinde duramayan azmış bir am sizi bekliyor der demez beni kaygan zemine çektiler. Bellerindeki havluları bir çırpıda çektim aldım, karşımda duran görüntü nefes kesiyordu. Resim gibi iki yarak harikaydılar. Aman allahım ne büyük ve kalındılar. Birazdan ikisini de amcığımda, götümde misafir edecektim. Biri esmer biri beyaz tenli idi, yaraklarım çeşitli sunulmuştu bana daha ne isteyebilirdim ki. Adlarını bile sormadan sevişmeye başladık Esmer yarağı kendime çekip amcığımı yalamasını istedim. Kabarana kadar yala em, amcığımın sızlamasını istiyorum ve amcığımı sikinle sakinleştireceksin dedim. Su damlacıkları esmer teninde harika görünüyordu. Yarağı da bir o kadar pürüzsüz ve sertti. Bakarken bile insanı çıldırtan bir havası vardı. Beyaz tenli olan ise yine koca yaraklı idi ama bir farkla, damarları patlayacak gibi belli idi. Elimin içinde okşadıkça titriyordum, amcığım ne yapacaktı kim bilir. Bu damarlı yarağı amcığımı sikerken görmeliydim. Esmer yarağım beni çoktan yalamaya başlamıştı. Dil darbeleri ile beni yerimden hoplatıyordu. Diğeri ise beni deli gibi öpüyor göğüslerimin suyunu emiyor yalıyor ısırıyordu. Daha şiddetli diyordum, çünkü ben şiddet dolu seksi seviyordum. Ben bir seks kadınıydım. Kendimi onlara gönüllü bir şekilde bırakmıştım. Göz gözü görmüyor buhardan kaybolmuştuk sanki başka bir alemde idik ve ben bundan çok memnundum. Esmer yarağım amcığımı yalamaya devam ederken yarağını amcığımın dudaklarında gezdiriyor deliğe dokundurup çekiyordu. Bu hareket beni deli ediyordu sik beni diye haykırıyordum, boşalmak üzereyim diyordum. O an taşşaklarını amcığıma dayadı ve bekliyorum dedi. Diğeri ise yarağını azıma sokmuş yala diye emirler veriyordu. Yalamaz mıydım, büyük bir zevkle yarağına kapandım ve inleye inleye esmerimin taşşaklarına zevk suyumu fışkırttım. Öyle bir tazzikle boşaldım ki şaşırıp kaldılar. Benimle birlikte inlediler resmen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oğlumun Arkadaşı Dar Götümü Sikti

Yengem ve kuzenimle sikişimizin ilk anları

30 Yaşındaki Dayım Acımadan Götümden Sikti